7 februari

Bangkok-Phuket, Patong

Uppe tidigt för att plocka ihop de sista och äta den sista goda frullen ;P Checkade ut och tog taxi till den lilla flygplatsen Dun Mueng och där var vi tidiga så blev lite dötid på flygplatsen! Boardade och flyget till Phuket gick snabbt, väl där tog vi en minibuss och drog mot Patong.

Minibussen var trång med folk och massa bagage och vi stannade på ett ställe innan de började släppa av folk nere i Patong. Vi var en av de första som tur var för fy fan va han körde :P

Väl vid hotellet så checkade vi in och lämnade in våra saker. Slängde på oss bikini och drog för att käka en bit. Hittade ett ställe utmed vägen, maten var sådär med tanke på priset ;/ Sen hittade vi stranden och där la vi oss en stund i solen(som var i moln typ hela tiden) och halvsov lite. Sen letade vi rätt på mc för Agnis skulle promt ha donken-glass :P Det sjukaste var att glassen på mc var typ 30 bht dyrare i Patong mot övriga donken vi besökt, sjukt!

Sen smygkollade vi in shoppingen för kvällen innan vi gick tillbaka till hotellet. Där blev vi stannade utmed vägen och provtestade fisk-spa. Det var verkligen en rolig grej, kittlades väldigt mkt ;) Efter 20 minuter var fötterna som babyfötter som det så fint kallas ;)

Väl tillbaka på hotellet slappade vi och gjorde oss redo för shopping. Första stoppet blev hard rock cafe sen gick vi, eller ja Agnis på en shoppingtur. Hon handlade så mycket så vi hade händerna fulla, Hahaha! Köpte en tröja Sen käkade vi middag på ett indiskt ställe och gick tillbaka för att packa igen och lägga oss.